Dagen

Försvann. Satte klockan på 07.20 och skulle hinna med MASSOR. Så blev det riktigt inte för jag har grubblat idag, och när jag är kluven så måste jag fråga folk om råd. Jag lyssnar och tar till mig. 
Men efter lämningen så gick jag en sväng. På 15 km rättare bestämt. Jag gick inte hela tiden utan stannade först hos Carro i mariekäll för att kolla på bebisen, som ligger kvar i magen. Jag vill att den kommer imorgon för det är coolt att fylla år 3 juni. Men med en närmare titt så är magen ganska högt upp så jag gissar på den 6 juni. 
Sen gick jag till ljuspunkten för att prata med Nina. Sen gick jag hem. Jag var ute i 3 1/2h. Det var svettigt. 
Alicia har fått smaka puré idag. Hon gillade det. Ca 10 miniskedar gick ner. 
Nu är det snart biggest loser. Final vecka o grejer. Kan ju absolut inte missa det!!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0