Här e jag

Jag äter nästan aldrig frukost. Jo bara på semestern och när jag var i min hungriga period i graviditeterna. 
Det skulle vara trevligt att göra det, men jag blir inte hungrig förän framåt lunch - och då är det ju lunch. 

Jag tycker inte om att blöta håret och jag HATAR blött droppande hår. Måste alltid direkt vira upp håret i en turban. 

Jag tycker inte om blöt hud mot blöt hud. Som att krama någon när jag precis har badat. Det går inte. 

Jag drömmer ofta om att jag tappar mina tänder eller att de lossnar och växer ut igen. Har läst om att det har med att göra att man känner maktlöshet. 

Jag tål inte synliga sladdar i hemmet, och jag TÅL inte lågenergilampor som tar typ en kvart på sig för att tändas upp när man tänder dem! borde vara förbjudna - snacka om kass kvalité. 

När jag var yngre ville jag heta Jennifer efter Jennifer Aniston i vänner, Jag var besatt av vänner när jag gick i mellan och högstadiet. 

Innan jag träffade Kim skulle jag aaaaaaldrig skaffa barn innan 30... Helst 35. 

Jag har väldigt svårt att prata sex och samlevnad. Spelar ingen roll vem du är eller hur länge vi har känt varandra. Samma sak gäller sexskämt och grova ord. Alla vet det och alla gillar att retas, speciellt när alkohol är med i bilden. 

Jag älskar skräckfilmer. Kollar gärna själv eftersom ingen annan i hela världen verkar gilla dem (vet att du gillar dem Becky, speciellt med läskiga barn) 

Kul info va ;) 
Godnatt !!! 




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha vilket roligt inlägg! Älskar också skräckfilmer!
Och jag drömmer också ofta att jag tappar mina tänder.. Har hört att det betyder klirr i kassan ;)

Ha en bra dag på jobbet så ses vi ikväll! Kram

Svar: Haha bättre med klirr i kassan ;)

Jepp ses ikväll! 😘
emelie

2014-07-16 @ 08:18:14
URL: http://mikaelita.blogg.se
Postat av: Lisa

Det där med sex och sexskämt minns jag sedan jag träffade dig sist. Roligt inlägg

Svar: Haha ja :)
emelie

2014-07-16 @ 11:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0