Vilken dag...

Jag har mått konstigt precis hela dagen, illamående så in i bängen. Svettningar och tryck nedåt. Inte kunnat äta. 
Inte blir det bättre av att man läser att både Nina och Mikaela fått påhälsning av magsjuka hemma, då känner jag mig extra "dålig" och börjar känna efter både här och där. Hoppas ni mår bättre snart och hoppas mitt illamående är pga av bebisen och inte kräksjukan. 

Aja, mäklaren Henrik var iaf här för några timmar sedan och värderade lägenheten till 1 800 000. (Om jag inte minns helt fel köptes den för 1,2) så det känns ju inte helt fel att gå ut med den för det på hemnet. 
Sen har ju Kim lagt ut en "slant" för allt material och oräkneliga timmars jobb eftersom allt; golv, tak och väggar är nytt. Kök, vitvaror, badrum, golvvärme yes ni fattar.
Men jag återkommer om update ang lägenheten när resten av planerna som ska stämma är på plats. 

Nu blir det sängen, måste vila! 










Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas du slipper undan en eventuell magsjuka, inte det roligaste när du troligtvis åker in på förlossningen närsomhelst ;), håller tummarna för dig!!

Kul med försäljning! Vart planerar ni att flytta?


Svar: Tack :)

Vi är inte riktigt klara med dem planerna, jag återkommer ;)
Kram på dig!
emelie

2014-01-29 @ 21:21:37
URL: http://esandh.se
Postat av: Nina

Det är nog bebisen som spökar:) jag mår för övrigt toppen igen, men man är inte kaxig när det pågår.. Jag hoppas på hus i Nykvarn;) 1,8 är ju toppen. Håll bebisen inne till lördag nu så jag får ha rätt

Svar: Hehe ja nu är det ju lördag och jag känner nada...
emelie

2014-01-29 @ 21:55:20
URL: http://vaskelainen.blogg.se
Postat av: Mikaela

Hoppas verkligen att du slipper magsjukan! Kram

2014-01-30 @ 07:46:50
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0