V.37

Ny vecka igen! Skönt att starta med en sovmorgon. Jag behövde det. Är uppe och springer på toa 4-5 ggr/natt. Som tur är somnar jag om igen när huvudet landar på kudden. 
Ryggen är helt ok, liksom resten av kroppen. Som sagt sammandragningar/förvärkar kommer och går men inget som gör ont. 

Jag kan inte förstå att det snart är dags. Eller att det i princip kan sätta igång nu. 
Rent mentalt är jag inte redo än, jag börjar få "kalla fötter"... Kommer jag verkligen att klara det här? 
Stackars Junia som inte har en aning om att hon snart kommer att få dela oss med en bebis. 
Herregud vad mycket tankar som snurrar i skallen nu. 
Tur att jag har jobbet som stjäl min uppmärksamhet i morgon. 
Har HUR mycket som helst att göra efter alla helger som leverantörerna har haft stängt. 

Godnatt. 




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Nu är det verkligen nära :) Spännande som bara den! Kram

2014-01-06 @ 23:12:17
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0