Konstigt

Hallå, kom hem nyss från worket. Det känns jättekonstigt att det är min sista arbetsdag imorgon. Visst, skönt som f-n. Men njaa. Jag vet inte. Vad känner jag? På något konstigt sätt så känns bebisens ankomst längre bort nu än för en vecka sedan. Whyyyy? 
Imorgon kommer mamma och pappa hem. Kan vara det som gör mig så harmonisk lugn. 
Skönt att få de små problemen lösta liksom, de ska ju tex ha Wilma när vi åker in osv. 

Jaja, nu ska jag vara tyst och typ njuta av att jag snart blir mammaledig :) 


Kommentarer
Postat av: Jelena

Skönt att lugnet börjar komma för nu e de nära, på tisdag kommer hon ;)

Svar: Ja jag har ju redan förlorat ;) får hoppas på 3e hehe.
Måste ses snart!!!
emelie

2014-01-25 @ 07:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0