Hej.

Det är torsdag och jag och Junia är hemma. Det dröjde ju inte många timmar efter att jag fick ögoninflammation att jag lyckades smitta Junia. Så igår fick hon följa med mig till jobbet. Ringde Vårdguiden och frågade vad jag skulle göra för att bota och om smittorisk osv eftersom Junia har kalas på lördag. 
Så länge det inte varar och bara är rött och irriterat så smittar det inte så vi kör på. I morse var mitt öga iaf varfritt och Junia's ena öga sååå mycket bättre, så nu håller vi tummarna att detta lägger sig och blir bra. 
Junia är så duktig och jag får tvätta ögonen flera ggr om dagen och badda med tussar. Inge grin alls! 
Förövrigt så mår vi bra och är hur pigga som helst (förutom min rygg efter att ha jagat Junia i ca 6h igår på jobbet) hon vill ju gärna ta i allt, några stackars lysrör och glödlampor fick sätta livet till när hon röjde bland kartongerna igår. 

Jepp, vi har hunnit med att vara på Oxbackskliniken idag också. 
Mer om det i nästa inlägg. 
Hej! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0