Fredag!

Trött men ändå pigg! Jag sa det till Kim igår, konstigt att jag är så himla pigg och "rastlös" fast jag har jobbat en hel dag. Jag ville upp på vinden och röja efter middagen men blev nerröstad. 
Kroppen kanske förbereder sig och pumpar ut extra energi? 
Junia somnade vid 21 men vaknade vid 23 och var vaken till halv 2, skulle ligga i vår säng och låg o snackade, vred och vände på sig, tjatade sönder mina öron om Emil i Lönneberga. Herre Gud vad jobbigt, försökte lägga mig på soffan för att få lite sömn men det gick ju lite sisådär med det. 
Tassade upp och la mig bredvid henne när jag hörde att det tystnat där inne. 

Klockan ringde som vanligt 07.30. Bara att gå upp och starta dagen då! Lite avis på de andra som låg så skönt o sov bara...
(Junia sov btw till 10.30 så hon fick ju sin sömn iaf... ) 

Men skönt att det är helg hörrni! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0