BM V. 38 + 3

Då var det dags för ett besök hos Lena igen. 
Då alla värden var på topp blev det massa prat om förlossningen och tiden efter. 
Vikt: 66 kg (12 kg upp) 
Magen följde kurvan bra. 
Hjärtljud låg på 150. 

Vi pratade om jobbet, hon frågade om jag inte ville gå hem nu och förbereda mig mentalt. Jag sa att jag jobbar (förhoppningsvis) sista dagen på lördag. Då blev hon faktiskt lite förvånad, hon var liksom säker att jag skulle säga det jag alltid brukar säga; att jag vill jobba tills jag inte vill jobba längre. 
"Det är bra Emelie, du behöver faktiskt några dagar att förbereda dig för att bli mamma - igen" 
Ja, det är väl så. När man är hemma tänker man ju betydligt mer på det nya livet som snart är här. 

Jag är lugn och för min del gör det inget om bebisen vill stanna i magen några dagar extra. 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0