vid en dator

Nu har jag äntligen satt mig framför en dator. Har sorterat alla papper som jag bara har lagt i en stor hög (och på lite andra ställen)
Försäkringar hit och dit. Man ska ha försäkringar på allt här i livet. Hem-barn-hund-liv-res-försärkringar.
Ska teckna en för Alicia också, men jag hittar inte blanketten jag fick hemskickat för några månader sedan.
Så jag får be om en ny.
Betalat räkningar...hoho va kul!
 
Imorgonbitti ska jag på styrelsemöte ang bolaget, ska bli intressant. Alicia får följa med, har inte introducerat flaskan för henne så jag kan inte lämna henne några timmar hos min mamma riktigt än.

Sen efter mötet är det faktiskt dags för första BVC besöket. Ska verkligen bli spännande och se vikten nu, hon gick ju ner i vikt när hon var sjuk så nu förväntar jag mig att hon har käkat upp sig!
Ska väl också ta tillfället i akt och ställa mig på vågen jag med. Usch, jag är verkligen sliten nu. Jag känner det. Måste gör något åt fejan, typ rensa ögonbrynen och få lite sol...(eller brun utan sol)
 
Näe jag ska väl fortsätta med mitt här... hej så länge.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0