Goda nyheter

När jag väl somnade igår sov jag som en stock till kl 08.30. 
Tror visst att jag behövde det. 

Alicia hade skött sig exemplariskt hela natten, jag ammade vid 09.30 och hon fick i sig 80 ml - vilket är ett helt mål och kl 10.00 togs grimman syrgasen och högflödet bort! 
10.15 kom en läkare och lyssnade på henne och konstaterade att hon andades på bra alldeles själv. 
Förstå hur lycklig jag är! 

Nu ska hon inhaleras kl 11, jag ska amma 11.30 och 13.30 kommer läkaren tillbaka och gör en bedömning. 

Vilken fantastisk start på denna dag! 

Min bebis utan massa slangar! 

Kommentarer
Postat av: josefin anero

heja heja!

2014-02-18 @ 19:50:27
URL: http://josefinanero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0