Dag 5

Klockan är snart 17.00 och det betyder att vi ska åka hem. Jag ska fortsätta med inhaleringen var tredje-fjärde timme hemma och vi har kontakt med en sköterska via telefonen. Hon kommer även hem till oss imorgon och kollar Alicia.
Vet att denna känslomässiga bergochdalbana inte är över än och jag kommer säkert fälla en och annan tår när man väl kommer hem och allt släpper. Jag har mycket inom mig.
Men nu är jag världens lyckligaste och det ska bli otroligt skönt att ha båda mina barn nära mig ikväll. Älskade Junia, Gud vad jag har saknat dig! 





Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad underbart att ni fått komma hem nu! Njut av bebisbubblan nu så hoppas jag att jag får träffa underverket snart. Kram

2014-02-19 @ 18:58:07
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0