Dag 4

Två steg framåt, ett steg bakåt. 
Kl 11.50 lämnar jag husmusen för att äta lunch. Strax efter kl 12 får Alicia en slempropp i halsen som hon inte kan få ut själv och sköterskan får "banka" i ryggen och försöka få upp den. 
Det funkade och Alicia spydde upp den. I och med detta så sa läkaren direkt att vi skulle bli kvar, och att vi tar en dag i taget. 
Men.... Vi blev flyttade IGEN, nu till eget rum där jag är med Alicia. Känns bra, jag ammar på och hon äter. Jag väger henne innan och efter varje måltid och även hennes blöjor. 
Hon verkar mycket piggare och ligger och tittar med stora ögon och sprattlar - så som en bebis ska göra :) 
Kim kom iväg tidigare från jobbet så vi har varit tillsammans 4 timmar. Ätit och gosat. 
Nu ligger jag och Alicia nerbäddade i min säng, det är lugnt och fint. 
Tänk vilken skillnad på bara 24 h, igår vid den här tiden var jag helt förtvivlad. 



Sonden är kvar i fall att, men den har inte använts på hela dagen. 


Tillsammans igen, myspys. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0