Så blev det lördag

Och det är snorhalt på vägarna. 
Är on my way home från jobbet. Ikväll ska vi åka till Heron. Junia har önskat bowling som kvällsaktivitet. Så då blir det så! 
Ska möta upp Mary med familj där så barnen får spela ihop. 

Igår fick jag min skatteåterbäring. Inte så dåligt att få en extra lön i december. 
Pengar som man egentligen inte har räknat med. 

Jag uppmanar ER att ge ett bidrag till musikhjälpen som i år hjälper till att stoppa spridningen av hiv. 
Jag har lyssnat på Petter, Kodjo och Linnea i glasburen varje dag och man blir bara mer och mer tagen av alla människor som drar sitt strå till stacken. 
Och såklart väldigt berörd av alla historier och fakta rörande hiv och aids. 

Ha en trevlig lördag! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0