Söndag

Ja, imorse ringde klockan 09. Vet ju aldrig hur länge vi ligger kvar annars ;) 

Följde med Junia till dansen och jag tyckte att det gick väldigt bra. Det tyckte Nathalie också (dansfröken)! Egentligen är hon ju ett halvår för liten. Men man märker på Junia att hon är framåt och lyssnar. Hon förstår och provar. Jag, Kim och Alicia väntade utanför danssalen. Junia kom inte ut en enda gång utan lyssnade och härmade fröken och de andra barnen. Hon tyckte det var jättekul. Så den 6 sep drar det igång på riktigt. Hon ska på dansskola säger hon. Tänk att hon ska bli en danstjej! Jag är så stolt över min tjej, tänk på allt man får uppleva som förälder ❤

Efter dansen gick vi och kollade in kringelfestivalen. Strosade runt några timmar. Sen har vi faktiskt inte gjort ett smack! 
Åkte till garaget en snabbis och träffade Hampe och Elin. 
Gjorde egna pizzor till middag och nu delar vi på en flaska rött. 
Aldrig testat; pluras svarta tuppen. 
Betyg: 7 av 10, pris 99 riksdaler. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0