Lill-lördag

Vi åt parma, salami, manchego, tomat och mozzarella,  feta/avokado sallad till middag. Junia hade ätit middag hos farfar så hon somnade nästan på direkten när hon och Kim kom hem. 

Jag köpte några flaskor vin idag vi aldrig har testat, kvällens vin passade helt ok till maten. 
Tycker det är roligt och testa nya viner Både jag och Kim äääälskar rött vin. 
På sommaren blir det inte så mycket rött, så nu längtar vi efter att köpa våra favoriter och såklart nya! Hela systemet vimlar av flaskor jag vill testa. Drömmer om en vinkällare med massor av olika viner. 
Vi är verkligen inga läsk/chips/godis människor. 
Nä en flaska rött, lite ost, (oliver för min del), småplock är det bääästa fredagsmyset för oss! 
Okej nu kanske ni tror att vi dricker en flaska om dagen, men vi brukar faktiskt "bara" dela på en vinare på helgen. 
Jag kände bara ett enormt sug efter rödvin och tapas idag ;) 

Snart paradise hörrni! Fram med skämskudden, men fasen va jag skrattar. 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag älskar också småplock/tapas! Vi får ta en favorit i repris på Miramar snart tycker jag! Kram

Svar: Tycker jag verkligen!
Eller så kommer ni hit och testar vår tapas hehe
Kram
emelie

2014-08-21 @ 15:45:17
URL: http://mikaelita.blogg.se
Postat av: Mikaela

Vi kommer! När? :D Kram

Svar: Häääärligt! :D messar dig!
emelie

2014-08-21 @ 20:40:07
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0