Kim 28 år

Återigen firas hans födelsedag här. Skönt tycker Kim. Skönt tycker jag också så slipper man rodda med fest/fika eller vad man nu känner att man måste göra. 
Vi har badat idag. Neheeee... 
Jag hade faktiskt längtat efter det för jag låg hemma hela dagen igår för jag hade hemska magsmärtor. 

Men tillbaka till idag då så var hela dagen väldigt soft. Till middagen hjälptes vi åt allihop. 
Förrätt såklart...sen helgrillade Kim 1.3 kg oxfilé, till det råstektpotatis som jag kämpade med i 1 1/2h för plattorna på denna spis är lömska. Pepparssås och mammas goda portvinsås. Efterrätt och tårta! Till middagen drack vi fin-vin från Sverige som Gurra tagit med sig. Kims favorit dessutom. 
Det blev matkoma på slutet, men vad gör man? Kan inte direkt sluta äta när allt är så jeeeeeevla gott. 

Natti. 



Kolla Alicia, hon sover så härligt med benen :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0