Inte som hon brukar

Den här veckan har Alicia varit som förbytt. Jag kan inte sätta ner henne i 5 min (okej där ljög jag, menar 1 min) innan hon gapskriker. Man blir ju lätt irriterad när man inte får duscha, gå på toa, sminka sig eller helt enkelt plocka undan ALLT utan att höra detta skrik. Bara gnäll bara skrik. När jag sitter med henne i knät så är hon lugn fem min sen börjar det här gnället. Fattar ju att något inte stämmer, hon är lite hård i magen, tänder på G, ett språng, vad vet jag. 
Det är bara sjukt påfrestande att gå omkring med en bebis på 8,5 kg och trösta 24/7 när man har ett till barn som också vill ha sin mamma. Blää va Alicia  är tråkig nu! 
Pricken över iet är att vi har 4 timmars bilresa framför oss idag. Jag spyr om vi inte lyckas få henne att somna några timmar. Tycker synd om Junia också för hon är överlycklig att vi ska åka bil - långt bort och hälsa på mormor Eva. 
Vi ska till Järvsö över helgen för att hälsa på min mormor alltså. Ska bli jättemysigt. 

Vi hörs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0