Full fart

Åh härligt med vardag igen. Synd bara att vädret är lite psyko. Vet inte riktigt hur jag ska klä mig. Igår när jag (klädd med jacka) hade lämnat Junia på dagis kämpade jag mig upp till mariekäll för att träffa Carro och boysen (träffade Ludwig för första gången) och efter den backen blev jag jääääättesvettig såklart. 
När jag gick hem blåste vi bort, när jag hämtade Junia, sken solen, så jag lämnade regnskyddet hemma. 2 min senare SPÖ regnade det så jag fick springa. In på dagis, hämtade Junia, klädde på regnkläder och stövlar. Så kommer vi ut och solen skiner och det känns som 25 grader. Myyysko! 

Aja, väldigt kul att se lillkillen! Ja tycker han var rätt "med" och stark för att vara så liten :) 

Idag så blir det BVC. Junia blir hämtad av farfar och Åsa så det blir en tvättdag. Handla måste jag också göra. 

Hörs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0