Värmen är här

Men tydligen ska den inte stanna, ska redan bli kallare i morgon. 
Idag åkte iaf både keps och solskydd med till dagis. Jag kör på fleece på Junia, den kan hon lätt ta av själv om det blir för varmt. 

Alicia har vaccinerats idag. Två sprutor och oj vad de gjorde ont, men hon somnade så fort jag stoppade henne i selen igen. Hon fick göra det lite tidigare eftersom vi är i Grekland på när hon blir 3 mån. Skönt att ha det gjort och jag är beredd på att ha en liten gnällspik här de kommande 2 dygnen. Men just nu märker jag faktiskt ingen skillnad på humöret eller tempen. 
Annars har jag faktiskt latat mig i solen idag, hämtade Junia vid 15. 
Tillbaka till fsk kl 18.30 då det var föräldramöte. 

Ja så var vår dag. Imorgon är det redan onsdag! Jihoo! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0