Ny vecka

Idag har jag fortsatt med jul-inköp. Suck, det tar längre tid än vad man tror. Både Junia och Alicia strulade imorse (Junia på natten också) Junia fick gå till dagis , jag satt med jobb fram till kl 14.

Junia's farfar och Åsa har påsklov så de hämtade henne och hos dem ska hon sova inatt, de ska hitta på något skoj imorgon så vi får se när hon vill hem igen. Kim jobbar som vanligt, hoppas han kan sluta lite tidigare på torsdag så vi kan börja påskhelgen. 

Jag gick ut 1 h idag med Alicia i selen och Wilma i kopplet. Var jätteskönt ute. 
Kände mig ganska fri utan vagnen, härligt att gå på småstigar och trappor ;) 

Nu är det biggest loser och det är fan bra! 



På tal om något annat, hur coolt är inte detta? Snyggaste vinkällaren ever! 


Bild från igår :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0