Hot hot hot

Jag har bara haft det bra idag. Legat och solat på innergården och Alicia har slaggat i vagnen. Läst tidningar och ätit vaniljyoghurt. Gjort några Olga övningar men hade så ont i ryggen och bäckenet så det gick inge vidare. Såklart, första lingonveckan på 1 år är här och den är inte rolig. Känns som kroppen släpper ut allt på en gång! 
Hoppas det avtar till onsdag då vi ska fira Valborg hemma hos Sarah och Daniel. Orka sitta och knapra på Alvedon då. 
Imorgon ska jag kanske åka till jobbet, eller till mormor. Vi får se vad det är för väder och vad mormor säger om den saken. 

Ciaoooo! 







Kommentarer
Postat av: josefin anero

Ånej, kommer ihåg att jag hade en helvetes lingonvecka första gången efter aleks... Trodde inte man hade lingonvecka när man ammar? Jag är så okunnig ang sånt, hehe. Kraam

Svar: Jag började med p-piller (som kan tas när man ammar, nyhet!! ) för en månad sedan och då kommer den ju tyvärr... Fy fan säger jag bara. Jag har aldrig haft mensvärk, men det här är ju löjligt, känns som jag har fött för nån dag sedan (okej överdriver lite) hoppas det inte blir såhär varje månad då vet jag inte vart jag ska ta vägen!
emelie

2014-04-28 @ 18:53:53
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Postat av: josefin anero

Åh ere sant!? Jag hade jätte problem med smärtor förut men sen jag började med p-piller vart det mkt bättre, vet att många har skit skit skit ont första mensen efter förlossningen så hoppas det bara är denna vecka du behöver ta dig igenom med smärtor. Kram

2014-04-28 @ 20:36:29
URL: http://josefinanero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0