Hittat händerna

De sista dagarna har Alicia hittat sina händer. Halleluja liksom! 
Äntligen kan hon ligga ett tag ENSAM och fixa och trixa med sin händer. 
Idag låg hon säkert 30 min på mattan och höll på med munnen. 
Alicia är snäll. Hon sover som en Gud om nätterna. Jag ammar vid 23 tiden sen sover hon till 06 och ammas, somnar om till 09-10. 
Jag är en utvilad mamma. 

Junia däremot. Allt jag gör är fel. Bara pappa som gäller. Pappa ska borsta tänderna, pappa ska natta, pappa ska hjälpa, pappa ska göra frukost. 


Hon visade inga symtom efter vaccinationssprutorna som hon fick i tisdags. Det tackar jag för! 


Kommentarer
Postat av: josefin anero

Hur e de med Alicia på kvällarna? Är hon fortfarande orolig sådär som hon va förut å du fick konka henne i sele? Skönt att hon sover så bra nu, jag känner mig också utvilad, det är ju en stor fördel som förälder till två små barn. Kram

Svar: Hon är bättre, skriker inte rakt ut och vi behöver inte kånka längre. Men hon ska fortfarande sitta i knät och gärna gunga, fortfarande mellan 18-23 är hon kinkig. Hon somnar inte av sig själv utan tätt intill mig snuttandes, så lägger jag henne i sin vagga när hon väl har somnat.
Sömn betyder allt!

Kram!
emelie

2014-04-24 @ 20:31:49
URL: http://josefinanero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0