Hej

Ja igår var ju prästen här. Junia blev lite rädd för prästen hade långt hår och skägg. När han frågade om hon ville hjälpa till på dopet och hälla vattnet i dopskålen så tittade hon bara på honom med stora ögon sen sprang hon in till sitt rum och tittade på Emil. 
Aja, vi gick i alla fall igenom allt så det känns bra. 
På fredag ska jag hämta nycklarna till Herrgården så vi kan förbereda lite på lördag. Vi blir 55 pers så finns ju lite att fixa med innan. Och va tusan ska jag ha på mig? Det är en annan femma. Ska försöka ta mig till Skärholmen nån dag. 

Annars har dagen varit lugn, har mestadels legat i sängen med Alicia på magen. Hon har varit på det humöret idag. Lämna mig inte för då skriker jag! 
Ska försöka förflytta henne lite smidigt och göra mig klar och få i mig lunch. 





Just det, jag beställde jul igår. Deadline idag. Mycket är traditionellt med träljusstakar i vitt och rött, stjärnorna är påväg ut, i alla fall de hängande. 
De äldre stuket på metalljusstakar är också tillbaka. Tänk mormorstyle. Lite koppar också. Svart smide. Kul när gamla trender kommer tillbaka, men så är det ju med allt inom belysning...  och möbler för den delen. 


Snart är det jul igen ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0