Godmorgon...

Ligger fortfarande i sängen och drar mig. Alicia har sovit jättebra i sin vagga! Junia har sovit i sin säng hela natten. Kom in till oss vid 7 och somnade om. 
Idag är jag lite tung i huvudet, när man inte är van att dricka vin så behövs det inga mängder för att känna av det. 

Hade i alla fall en jättemysig kväll och det var så gott! Tanken var att jag skulle följa med alla ut ikväll till berget där Hoffmaestro spelar men jag känner att jag inte kommer palla. Vet att det är cecilias sista kväll och att typ ALLA ska dit men vi ska på kalas och visning på söndag. (Berättar mer om allt som bara lyckas hända oss när det gäller hus och flytt... ) så jag hänger bara med på förfesten ... Vi får se! 

Nya huset som vi ska kolla på ligger i Pershagen. 









Minus att det bara finns ett sovrum i dagsläget, men tanken är väl att man kan göra om övervåningen till två sovrum. 



Kommentarer
Postat av: Nina

Men hallå vad hände med huset ni skulle hyra? Och ni kan ju inte flytta till Pershagen;) Nykvarn var det ju haha kram

Svar: Haha ja du, vi har lite otur med allt som gäller hus...
Vi ska inte hyra huset för de ändrade sig och vill ha ca 15.000 i månaden. Känns lite mycket när vi egentligen inte vill bo där...
Det är mest Kim som vill till phagen om jag säger så, äh vi får se ;)
Kram
emelie

2014-04-12 @ 14:46:52
URL: http://Vaskelainen.blogg.se
Postat av: Mikaela

Jag ska till Berget! Hoppas vi ses där :)

Svar: Kul... Ja
Kanske det kanske :)
Kram!
emelie

2014-04-12 @ 15:18:59
URL: http://mikaelita.blogg.se
Postat av: Elin

Vi trivs fantastiskt bra i Pershagen! Kul om ni hamnar här

Svar: Va roligt att ni trivs!
Alla vi känner som bor där tycker verkligen om phagen.
Vi får se ;)
Kram!
emelie

2014-04-13 @ 20:20:23
URL: http://esandh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0