9 maj

Vi drar den 9 maj, lite senare än tänkt men jag hittade superbilliga och bra biljetter med fritidsresor! Visste inte att de började flyga till Kos så pass tidigt för säsongen. Inga mellanlandningar och pappa behöver inte komma och möta oss i Aten. Happy!!!
Jag vet inte hur länge vi blir borta, vi tar det lite som de kommer. Vet inte heller när Kim kommer, men tanken är ju att han kan jobba hur sent han vill och helger när vi inte är hemma, och på så sätt få fler dagar med oss i solen. 

En annan rolig grej är att Sandra följer med vår första vecka. Kul för Junis och kul för mig och Sandra att lära känna varandra lite bättre utan att våra pojkvänner alltid är med ( Kim och Jonn skulle jag kalla för "bästisar" hehe) 




Kändes lite konstigt att skriva in ännu ett barn. Ja, så nu räknar vi ner... Om 15 dagar drar vi! 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vad härligt. Hoppas flygresan kommer gå bra

Svar: Tack, a, det hoppas jag med! Om inte annat en upplevelse att minnas ;)
emelie

2014-04-24 @ 21:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0