V.23

Senaste veckan har bebbo börjat röra sig mer. Nu börjar det kännas utanpå magen, det är milstolpe som jag kommer ihåg så väl från förra graviditeten. Att kunna dela känslan med sparkarna med Kim. 
Men som vanligt tar man sig inte tid. Man ligger inte och känner efter på samma sätt. Lite synd. 
 
Funderar på att köpa några slags mamma brallor. Har mina vanliga jeans och leggins nu men har en tofs i knappen så de inte ska sitta så tajt under midjan. Förövrigt sitter de bra. 
Så kanske lite onödigt. Kan ju leva med tofsen...
 
Har fått några känningar i slutet av ryggen vid läggdags, men det kommer och går. Lite massage brukar hjälpa. Annars är allt som vanligt. Mår hur bra som helst. ( mitt humör kanske inte är HUR bra som helst, men mer än okej ;) är lite lätt irriterad och speciellt när saker och ting inte plockas undan. 
Men sånt är bara struntsaker. Jag vet. 
 


 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0