V.19

Hoho där inne, vem är du? Alltså det är så himla svårt att föreställa sig att du inte kommer se ut som Junia när du föds. Kan bara se Junia's ansikte framför mig. Men det känns också så coolt att inte veta. Du kanske kommer ha hår! Eller så kanske du är mycket mindre? (Helst inte större ;)
Hur som haver läser jag i alla appar att man nu kan se om det är en tjej eller kille (om den nu vill visa vid UL) men vi står fortfarande fast vid att inte ta reda på det. Jag har inga känningar heller, inga alls! Jag blir lika förvånad vad det än blir, konstigt va, för antingen blir det ju en kille...eller en tjej hehe.

Jag mår bra, inga problem.
Ska köpa ett par Nike Air Max som jag kan knalla runt med på jobbet så slipper mina fötter bli så trötta.
Lillen i magen har inte börjat "sparka" så det känns utanpå. Men tror det är på G, det är mycket fladder.
Om 6 dagar är det UL och den här gången ska Kim med, blir verkligen spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0