RUL

Imorse var det alltså dags för rutinultraljud. Barnmorskan mätte och kollade igenom allt. Det såg så fint och bra ut. Väldigt lugnande att få höra det.
Vi blev också framflyttade en dag, så jag hade räknat fel en pytte dag. Men men, hon kan ju lika gärna ha mätt 1 mm fel ;) hehe.
Så nu går vi in i ny vecka på måndagar och idag går vi in i V. 20.
BF är alltså 2 februari.
Ja, vad ska jag säga, vi är så himla glada över vår lilla bebbe som växer som den ska.
På torsdag ska jag till Oxbackskliniken och träffa Lena och göra de vanliga.



Kommentarer
Postat av: caroline

Åh inte alls avis. Vi har ful först den 23 sep. Kollade ni va de va? Åh ja blev ju såå nyfiken nu ju. Kram

Svar: Men det går fort, snart är det den 23e :)Neee vi kollade inte kön, vi vill hålla oss.
Ska ni ta reda på vad de blir?
Kram!
emelie

2013-09-09 @ 18:46:20
Postat av: Anonym

Åh rul inte ful

2013-09-09 @ 18:46:52
Postat av: caroline

Vad spännande! Ja jag måste veta, om det går, haha. Kommer bli galen annars av förväntning

Svar: Haha, du måste berätta sen vad det blir!
Vad tror du då? :)
emelie

2013-09-09 @ 19:58:16
Postat av: Mikaela

Jag sade ju att jag trodde att det var en pojke men nu har jag ångrat mig och gissar på en flicka istället - ser ju ut som Junia på bilderna hihi :)

Svar: Jag börjar också tro på en till tjej :)
emelie

2013-09-09 @ 22:08:14
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0