Måndag

Tillbaka på jobbet då.
Lämnade Junia kl 09. De andra barnen var helt upptagna med att byta om till badkläder och de höll på att fylla "bassängen" de har inne på avdelningen . Junia blev nyfiken men blev såklart ledsen när jag gick.

På jobbet så har det varit full rulle. Hade först möte med Marie på Eskilstuna kuriren och gick igenom höstens och vinterns annonsering i tidningen o på webben.
Sen blev det lunch och så kom vår revisor för att göra stick prov för att kolla att inventeringen gick som den skulle.
Och det gick ovanligt bra :) vi fick väl godkänt.

På eftermiddagen bjöd Alex på slagsta glass, det behövdes!
Runt stängning kom Johan från Eglo så jag blev kvar med honom och bestämde sortiment plus att de ska flytta sitt ställ och göra om lite i oktober.

Så nu ska jag sätta mig i bilen och åka hem, ska bli kul att höra hur Junia har haft det idag, första gången som Kim hämtade henne.

Inatt drar pappa till Grekland, Kim skjutsar och åker direkt till jobbet efter det. Skönt att jag slipper gå upp mitt i natten, behöver lite extra sömn känner jag.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0