V.25

I måndags gick vi in i V.25. Glömt bort att uppdatera eftersom jag bara haft jul på hjärnan denna vecka. 
 
Jag tycker faktiskt att det fortfarande går bra, även om det ilar och värker i nedre delen av ryggen. Vissa dagar är värre än andra men som igår och idag har jag inte känt av något alls. Lätt som en fjäder. Kan fortfarande ha mina vanliga jeans (stretch såklart) med tofs i knappen. Sover bra, behöver inte gå upp för att kissa. 
 
Pratade en snabbis med min barnmorska Lena idag och hon skulle skriva ut ett intyg till mig vilken vecka jag befinner mig i som ska med till utlandstrippen nästa vecka. 
Annars så rullar livet på som vanligt, är fortfarande lite anti stora köttbitar och är konstant sugen på choklad... Inga konstigheter. 
Junia säger lillebror åt magen ibland men jag tror bara hon säger så för att pojken i Karlsson på taket kallas så. 
 




Kommentarer
Postat av: jossan

en annan springer varje natt på toaletten och hade EN vecka uppehåll från det, sjukt störande men en liten skit-sak i jämförelse med andras problem.. jag är också "mig själv" fast med en påklistrad mage och lite ilningar i ryggen..

Svar: Det var nattliga toalettbesök i början men de senaste veckorna har jag fått sova. Välbehövligt som bara den.
Vilken tur vi har med så pass "små" problem :)
emelie

2013-10-18 @ 20:51:16
URL: http://josefinanero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0