V. 27

I måndags gick vi in i vecka 27. Kanonkulan växer om jag säger så. Men inte resten av kroppen. Har fortfarande mina gamla brallor. Vilket är skönt.
Jag jobbar på om dagarna, det blir sena kvällar men vi delar upp det bra och det funkar. 
Junia börjar bli medveten om magen och klappar och säger bebis. Tror dock inte hon verkligen förstår att det är en bebis där inne. Hon brukar dra upp sin egen tröja och säga att hon har en bebis i magen.
Det här med namn är fortfarande ett stort frågetecken. 
Känner mig pigg, järntabletterna hjälper väl. Ingen huvudvärk och behöver fortfarande inte gå upp på natten för att kissa. Detta får gärna fortsätta, känner mig som vanligt förutom att jag är lite otymplig och får ont i ryggen när klockan närmar sig 17..18 på jobbet. 
Tror fortfarande starkt på att det är en lillasyster i magen :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0