så var det torsdag igen..

kom hem från jobbet klockan 21 igårkväll...det var ju överkomligt.
Kim hade lagat middag så det var ju skönt. Efter middagen crashade jag i soffan med ett Greys avsnitt... somnade gott!
 
Idag har vi haft fullt upp, Junia är lite hostig och allmänt trött så vi fick en sovmorgon tillsammans. Tvättstuga...sedan så kom en kille hit och putsade alla fönster. jag är lycklig nu. äntligen ser man ut igen ;). blev riktigt bra (jag har aldrig varit duktig på det där med putsa fönster, får aldrig till det..så bättre att ta hit nån som gör det för en slant)
jag har städat och torkat rent efter det.
sen begav jag och Junia oss till stan och svängde förbi Ljusexperten och hämtade lite lampor och en skärm, vidare till Åhlens där jag köpte Emma S produkter. In till Din Sko och köpte riktiga vinter pjuck till Junia från kavat + ullsulor till dem.
Lagom till vi kom tillbaka från stan plingade Cecilia på dörren. Wiiihooo! Cecilia som kom hem idag... vilken lycka!
Mysdag med pannkakor. Junia fick en jätte gullig kappa i present från Cecilia, visar bild sen.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0