Min familj

Okej, nu ska vi se här om jag får till det här.
 
 
Mamma och Pappa. Karin och Per. 60 resepktive 59 år.
De bor halva året i Grekland och halva året i Södertälje. Pappa och jag äger LjusExperten i Eskilstuna tillsammans. Min mamma är lärare.
 
snyggo!
Maria fyller 40 och Zakie.
 
Jag och syrran, på Kalymnos.
 
Maria och Zakie
 
Min syster Maria är 41 år, bor i sthlm. Har två barn, Emilia och Andreas. Har även två barnbarn, Zakie och Dani.
Jobbar på skola, tycker om när det händer saker, resa och sånt. Jobbigaste vegetarianen jag någonsin träffat men har aldrig haft så kul som jag har de med henne.
 
 
 
Emilia gravid med Dani
Zakie
Emilia, Ali och Zakie
Dani
 
 Emilia är min systerdotter, 24 år, gift med Ali och de har sönerna Zakie 2 år 3 mån och Dani 3 mån. De bor i sthlm.
 
Andreas min systerson 20 år, bor i sthlm jobbar på ett lager. Gillar att träna, resa och vara allmänt snygg.
 
Min bror Jonas 43 år och hans fru Nina 44 år, de äger LjusExperten i Södertälje och har två barn, Lucas och Tilde. Bor i Nykvarn.
 
Lucas 14 år, går på fryshuset i Sthlm och gillar allt som har med skate att göra.
 
Tilde 12 år, går i skolan i Nykvarn. Gillar djur och att shoppa.
 
Min Mormor Eva, snart 81 år. Lever tillsammans med Hans. Bor i sthlm och Järvsö.
 
Så där har ni min närmaste familjeskara.
Inte ofta vi ses allesammans samtidigt men när vi gör det slår det allt!...
Familjen betyder mest... <3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jenny

Tack :)

2013-10-19 @ 15:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0