Drömmen om lite vardagslyx.

Vardagslyx. Att få middagen serverad när man kommer hem efter en arbetsdag. 
Att gå och ta en massage eller fixa naglarna. 
Att gå ut och äta middag med vänner på en vanlig torsdag. 
Att ta en sista minuten och komma iväg och släppa allt bara några dagar. 
Att få vara barnfri, och hinna med sådant man annars inte hinner. 
Att få vara ledig med sitt barn. 

Vad är vardagslyx för er? 
Jag och Kim vill komma iväg en sista gång utomlands innan bebisen kommer. Bara han och jag, en weekend. Det skulle vara jäkligt lyxigt. Speciellt för mig eftersom den tunga perioden på jobbet sätter igång nu. 
Vi har kollat på Barcelona, Dubai och Palma. Jag röstar för Palma. Inte för dyrt och inte för stort. Kan bo riktigt fint för 5000 kr för 3 nätter. 
Vi får se om vi kommer iväg... 






Kommentarer
Postat av: Nina

Åh vilken lyx! Jag tror Dubai vore ascoolt. Jag håller med om att just allt det där du skrev är vardagslyx men även att få duscha/gå på toa ifred hehe. Kram

Svar: Hehe ja vardagslyx betyder ju olika vart man befinner sig i livet... Speciellt om man precis fått barn.
Dubai är coolt men fasen dyrt om man vill ha det LYX!!
emelie

2013-10-08 @ 16:37:17
URL: http://vaskelainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0