V.31

Välkommen vecka 31. Inga nyheter... Kisseriet på nätterna har kommit tillbaka. Det är ok, man vänjer ju sig. 
Mår bra, känner mig bara lite livlös och osynlig. Hehe kanske inte osynlig men oattraktiv. Ska gå på en uppiggande behandling i veckan om jag får en timma över. Färgade utväxten i lördags och trodde det skulle hjälpa men njää. Känner mig lite hopplöst ful för tillfället. 
Spelar ingen roll vad Kim säger. Jag känner ju det jag känner...tyvärr. 

Men kroppen funkar och mår som den ska och det är ju det som är huvudsaken. 



Bilden här nedan är från när jag väntade Junia, V.30. 



Kommentarer
Postat av: josefin anero

hear you:-(

2013-11-25 @ 19:18:45
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Postat av: Nina

Förstår precis hur du känner dig men du är fantastiskt snygg, gravid eller inte! Kram

Svar: Tack! :) Det känns faktiskt lite bättre när det kommer från dig, i jämfört med Kim ;)
Kram på dig!
emelie

2013-11-25 @ 21:18:09
URL: http://vaskelainen.blogg.se
Postat av: caroline salenius

Håller med Nina. Du är fantastiskt vacker gravid som inte :)

Svar: Men åh tack :)
emelie

2013-11-26 @ 19:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0