Mitt i veckan

Hej! 
Orkade inte blogga igår, mest pga av min besvikelse över matchen. Kände mig liksom helt tom. Men det är ju så med Sverige och fotboll (eller all sport) innan avspark är ballongen helt full pumpad och hela Sverige går och tror att vi ska vinna. Men sedan så spricker ju ballongen tillslut och då står vi där tomma på luft och ord. Jäkligt trist bara att vi missar VM. Inte för att jag är fotbollsintresserad men det brukar vara ett ypperligt tillfälle att träffa familj och vänner. Man samlas, äter och dricker gott. Snackar och är förväntansfulla. Det är kul när det händer lite... 
Men nu får vi stå vid sidan av och se på och det kommer inte alls bli en sådan VM-fest man hade hoppats på. 

Aja, nu till något roligare. Imorse lämnade jag massa julsaker från jobbet till förskolan. (Mest sånt som är dubletter av det vi redan har i skyltfönstret som saknar originalkartong, såklart lyser allt och går att använda)  Tyckte de kunde få nya ljusstakar, ljusslingor, stjärnor och bollar att dekorera med inför jul. Mycket uppskattat blev det iaf, ska bli kul att se om allt kommer till användning :) 

Nu är det bara 1 1/2h kvar på jobbe sen heeeeem! 

Hej så länge! 

Kommentarer
Postat av: josefin anero

Sånt brukar va mkt uppskattat.. Tycker jag va riktigt snällt av dig.

Svar: Ja, de har nog inte många kronor över för att köpa sådant som egentligen är lite"onödigt" men tror både personal och barnen uppskattar lite ljus i mörkret och julfeeling :)
emelie

2013-11-20 @ 17:15:40
URL: http://josefinanero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0