Hej!

Måndag igen! 
Vi har haft en bra helg, trots att jag knappt har varit hemma. 
I lördags så blev det Tapco pizza med så mycket bättre. Om jag ska vara ärlig somnade jag och Junia efter det. Men det var härligt!
På söndagen var det jag och Sofi som skötte affärerna i butiken. 
Noll julstämning utan snö... Men men, bara 2 veckor kvar till 1:a advent. 

När jag kom hem från jobbet blev jag glatt överraskad med ett nystädat hem! Tack Kim :) 
Rebecca kom förbi på middag, solsidan och skitsnack. 

Så nu är det alltså måndag igen, veckorna bara maler på som aldrig förr. Vill stanna upp och NJUTA av att jag går in i V. 30 idag. 

Junia blir hämtad tidigt mån-ons av min mamma. Idag hade hon gjort nr 2 på stora toaletten. Och sagt att hon var stor tjej nu. Haha... Hoppas hon kan göra om samma grej när vi har vår lediga dag på torsdag. Så jag får se det med egna ögon ;)






Kommentarer
Postat av: josefin anero

Men oj! V 30 redan!!! Tiden går sjukt fort..

Svar: I know...!! Vilken vecka är du i nu?
emelie

2013-11-18 @ 19:30:26
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Postat av: josefin anero

V23.. Snigelfart!!

2013-11-19 @ 07:38:26
URL: http://josefinanero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0