Godmorgon lördag.

Ja, här sitter jag i soffan. Kunde inte sova längre för bebben i magen ville inte sova. Hicka om vart annat och spark spark. Hungrig är jag också fast jag åt som en häst igår! 
Gårdagen var riktigt mysig och både Junia och Wilma fick presenter. Väldigt roligt att träffa Kasper igen (Cecilias gamla kollega från Apollo som annars bor i Köpenhamn) 
Vi pratade om massa gamla minnen från resor vi har träffat på varandra. 
Fasen va glad jag är över alla dem minnerna. Vi har gjort så otroligt mycket roliga och galna upptåg och fått träffa på och lärt känna nya människor. 
Rhodos 2009 var ju en klass för sig, när både Cecilia och Kasper jobbade där är en av favoriterna. 
På tisdag drar Cecilia iväg igen, mot nya äventyr i Mexico. Tyvärr hinner vi inte hälsa på denna gång :( 

Aja, jag får väl ta och göra en macka och en chailatte. Vill inte väcka mina 3 älsklingar där inne i sovrummet... 

Vi hörs! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0