Torsdag.

Efter den glada nyheten så blev det storstädning. Junia sov nästa 2 h så jag hann tom skura ugnen. Inte ofta man gör det liksom.
När Kim kom hem från jobbet, hoppade jag in i duschen och gjorde mig till människa igen.
Sen tog jag och Junia en promenix till dansstudion för att möta Jennifer.
Junia spexade förfullt ,som vanligt och trivdes där bland alla danstjejer. Hon fick kolla på när de dansade och då klappade hon händerna. Min solstråle!
Kim åkte till Ikea och tog tag i det jag saknat mest här hemma nämligen garderoben. Nu är det bara som ett tomt litet pytte rum som bara vi samlar skit i.

Aja, tillbaka till dansstudion, efter vi fått biljetterna till lördagens dansuppvisning som är på Estrad så åkte jag och Junia vidare till plantagen. Ny blomma till sovrummet och några stearinljus. Så himla mörkt ute när det är såhär dåligt väder så det behövdes!

Nu sitter vi och väntar på Kim som kommer med sushi. Vi firar lite ikväll. Vår lilla tomtits-tjej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0