Måndag!

Ännu en sömnlös natt, Junia är verkligen inte sig själv! Hon bara ligger och gnäller och rullar runt.
Är det tänderna!?

Aja, idag så följde Junia med mig till jobbet. Faster Malin ställde upp och passade henne medan jag ordnade med lite saker. Alex kopplade in de nya kortterminalerna och jag fixade med fakturor, avslut April, beställningar och lite annat som samlats på hög medan jag var borta.
Efter det åkte jag, Malin och Junia till stan och uträttade lite saker på Swedbank, bankade pengar, fikade, sen babyproffsen och lämnade in skadeanmälan. De ska fixa buggan. Skönt!

Efter Eskilstuna blev det kalasmiddag hos familjen Åberg. Åsa fyller år idag och det måste ju firas!

Jag håller tummarna för en lugn natt.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0