Lördag!

Efter en dag på jobbet slängde jag mig in i duschen och sedan var det dansuppvisning på Estrad som gällde.
Jag, Kim, min bror och Nina, Carina och Per gick och såg Tilde och Jennifer dansa loss.
De var så duktiga, och helt otroligt hur mycket jobb Jamdanslärarna lägger ner!
Från de allra minsta 3-4 åringarna till yrkesförberedande.
Jag blev alldeles varm i hjärtat när jag såg de minsta dansa. Då tänker jag bara hur det kommer vara när vi går och ser Junia göra det hon vill och tycker är roligt.
Kom även på att jag kommer gråta som ett barn när jag ser Junias första lucia tåg i december....Ojoj vad känslorna är överallt :)

Efter showen gick vi till barolos uteservering och käkade. Danne och Isabel kom också. Senare på kvällen kom även Tobbe och Jelena.
Vid 23 tiden tog jag och Kim en promenad längs kanalen hem till Lasse och Åsa för att hämta Junia.

En helt underbar kväll!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Svar: Kan tänka mig att det lätt glöms av efter ett tag! Man får försöka skriva med jämna mellanrum, för det är ju så kul att ha :)

Åh! Två av mina vänner är danslärare på Jam

2013-05-26 @ 20:57:38
URL: http://vintagegroupie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0