Lördag

Här var vi uppe vid halv åtta imorse. Kim åkte till jobbet och vi andra tog det lugnt. Junia fick bada och plaska lite sen gick vi till stan. Köpte massa nya vårkläder till Junia. Blev en sväng förbi systemet också. Köpte en flaska bubbel till mamma som jag sedan var över med. ( som tack för hjälpen med Junia när jag var i Borås tis-tors)
Köpte även med mig påskris och videung så man får lite påskfint hemma.
På MQ hittade jag en ursnygg jacka till Kim, så jag slog till på en sådan. Hoppas han blir glad för den, han ska få den nästa vecka i påskpresent :)

Nu ska vi möta upp Hampe och Jennifer på Ica maxi. Det blir middag hos dem ikväll. Nära o bra, de bor ca 1 min ifrån oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0