Söndag

Jag har inte varit på topp den senaste tiden, jag har tänkt jättemycket. Och ni tjejer vet vad jag snackar om när jag säger att jag har tänkt mycket.
Ibland har man sådana veckor. Sömnen och humöret tar stryk. Men när man väl kommer på hur man ska "lösa" allt och vilken väg man ska välja så känner man sig 100 kg lättare. Man bara maler på och fortsätter livet i samma takt hela tiden, planerar hit och dit, ska hinna det + DET, fast man kanske bara ska stanna upp och lyssna; orkar jag, vill jag?
Oj vad det lät allvarligt det här då, det är det inte...egentligen. Bara en tankesvacka.

Jag hoppas på en bättre vecka nu. Midsommar kommer bli underbart och hela min minifamilj ser så mycket fram emot att få vara med er goa vänner.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Nina

Vi åkte med detur och det gör jag aldrig mer. Har åkt med dom förut men nu får det vara stop på det.. Är så jäkla glad över att vara hemma igen:)

2013-06-16 @ 21:38:12
URL: http://Vaskelainen.blogg.se
Postat av: Sandra

Åå jag förstår precis hur du menar!
Jobb, hem och barn. Sen ska man hinna med lite intressen osv.
Är inne i svackan själv just nu :/

2013-06-17 @ 22:34:32
URL: http://saaandylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0