Måndag

Full rulle på jobbet idag och det är ju kul!
Junia har varit hos farfar och Åsa idag och där ska hon vara resten av veckan också.
Super bra att få hjälp nu när de har semester, och såklart att de vill vara med Junia innan de drar i väg till Grekland i 2 veckor.

Junia sa "fafa" i bilen när vi åkte iväg i morse. Hon vinkade till mig lite snabbt när jag lämnade henne. Helt upptagen för att ens bry sig om att jag fanns med. Hehe. Hon är rolig min tokstolle.
Men man får akta sig att lämna toalocket uppfällt nu, de mesta vill bada liksom. Inte speciellt kul...

Ajaa...Efter jobbet bjöd Kim på fläskfilé med dragonsås. Super gott.
Nu ligger jag och en sovandes Junia nerbäddade i sängen. Medan Kim är och fixar med lite stuff i garaget.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0