Torsdag!

Startade dagen med att skämma bort mig själv, ordentligt! Har känt mig så trött och "ful" på senare tid så det blev en skön behandling på Hansen & Co i Järna ,i närmare bestämt 2 h.
Ansiktsbehandling, nack, huvud/skalp massage, handmassage och vad/fötter peeling o massage och så noppade/färgade jag brynen och ögonfransarna.
Känner mig som en ny människa. (Dock blir man ju lite dåsig efter ha kopplat av och drömt sig bort)
Junia var på stan med Isabel. Åt en glass vid maren och hade det allmänt bra :)

Kim kom hem från jobbet nyss. Jag står och gör en kladdkaka med marshmallows, vitchoklad och colatopping.
Nu ska vi öppna presenter och äta gott!
Junia fick en fin dockvagn av sin farmor igår. Den kör hon runt med hela tiden, och nästan alla gosedjur får åka med.

Återkommer senare med bilder !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0