Tisdag

Var en riktigt lugn dag. Vi gick ner till stranden nedanför hotellet. La oss under palmerna så Junia kunde röra sig lite fritt. Åt thaimat till lunch ( ovanligt för mig eftersom jag fortfarande inte riktigt kan äta thaimat efter att jag blev RIKTIGT jäkla matförgiftad här för ca 5 år sedan...tänk att jag fortfarande inte "tål" vissa lukter och kokosmjölk i mat ska vi inte ens tala om...)
Efter stranden gick vi hem och chillade, sov lite middag tillsammans med Junia.
Det blev en förträfflig middag på two chefs - hummerpasta med parmesan. Till det en strawberry daiquiri och lite rött. Junia tappade humöret efter en timma men sken upp som en sol när servitören kom in med en skopa vaniljglass. Räddningen :) two chefs finns på 3 ställen här, kata och karon. och det är svenska ägare så det finns både Thai och annan svennebanan mat som jag gillar.
Vi tog en prommis hem i natten och sen bums i säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0