Puuuh

Idag har jag letat i 4 olika förråd, och gått igenom säkert 30 kartonger med märkningen sommarkläder. Var ju inte direkt smart och ställde undan de kartongerna när vi flyttade från täppis.
Aja, efter ett x antal timmar är jag nu klar med allt i klädes och skorväg som vi ska ha med oss till Thai.
Det enda jag inte hittade var flippfloppsen men det finns ju säkert till försäljning i vart och varannat hörn där borta.
Till middag hade min mamma och pappa gjort en fisk och skaldjurssoppa med Bla tigerräkor och saffransaioli.
Mums! Till efterrätt hade vi gårdagens tårta. Blev en bit kvar liksom ;)

Nu väntar 4 dagars jobb! Känns skönt, bara 5 dagar kvar till min unge blir 1 år och 6 dagar kvar till en riktig jäkla efterlängtad semester!!!
Love life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0