La la laaaaaa la

Är påväg hem från jobbet, allt flöt på bra idag.
Tjejen jag intervjuade verkade trevlig och "på" på alla plan så det känns bra.
Hon ska börja provjobba när jag kommer hem från Thailand.

Alltså just nu, i denna stund känns livet så lätt! Ska slängs mig i soffan med ett glas rött och fira att semestern har börjat ikväll =)

Imorgon ska jag och mitt födelsedagsbarn bara umgås, köpa det allra sista till resan... Och självklart ska hon få det hon älskar mest av allt, på sin stora dag...GLASS!
Tänk... Junia ett helt år!!!! Otroligt!

Flygresan känns också okej, inte för 10 h i ett flyg går att jämföras med 4 h som det tar till Grekland, men som jag ser det; det gäller bara att ha de rätta sakerna att underhålla henne med.
Sen åker vi ju på kvällen och sova det har ju inte varit ett stort problem hittills.

Nä vi hörs sen, nu ska jag till lägenheten och hämta 2 rotting stolar ( i barn size) som ska lackas om till vita.



Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha det så härligt i Thailand. Ska förhoppningsvis snart dit jag också

2013-01-10 @ 21:37:12
Postat av: Mikaela

Grattis fina Junia på 1-årsdagen!!! Och ha nu en riktigt skön semester! Kramar

2013-01-11 @ 13:18:22
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0