Hemma

Usch vilket jäkla ångest som sköljde över mig när vi landade på Arlanda 18.25 igår kväll. Snö. Kallt och jävligt.
Glömde Junias älskade studsboll också. Fick klä på oss alla tjockiskläder.
Tänkte på att man skulle hem och väga sig och må lite små dåligt över att man bara har ätit och druckit gott i 2 v och fyyy ställa klockan för att gå upp för arbete idag.

Mamma och pappa stod och välkomnade oss på Arlanda. Då kändes allt mycket bättre, plus att jag fick åka vår nya bil hem! Företaget har kostat på sig nya modellen av Santa Fe. Otroligt fin, så nu kommer det bli liiiiite roligare att köra de 16 milen om dagen.

Väl hemma kom världens gladaste hund och välkomnade oss! Junia kröp runt och frustade och försökte härma Wilma, haha så roliga.
Sen blev det varsin god pizza med massa såser och sen dog jag i sängen.

Vågen fick jag ta itu med tidigt i morse. Kl 06 var jag på benen och var jättepigg.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Välkommen hem! Ni ser ut att ha haft en underbar semester! :) Kram

2013-01-29 @ 12:14:43
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0