Godnatt

Idag har jag fixat med alla annonser som ska gå i tidningen under januari och i början av feb. Sen har jag haft besök av en leverantör. Resten av dagen pysslade jag med att städa av och skylta om i skyltfönstren.
Jag känner mig ändå ganska lugn inför att jag drar iväg. Allt känns förberett, det är bara flytten av all kristall som känns lite jobbig.
Efter jobbet bankades pengar, sen raka vägen hem. Mamma hade som vanligt gjort en god middag. Grekisk-inspirerade färsbiffar i ugn tillsammans med zucchini, feta, rödlök och soltorkadetomater. Kim kom också "hem" lagom till middagen och det är ju alltid trevligt att få äta tillsammans.
Efter maten gick Kim och hämtade Junia hos sin farmor. Sen röjde hon här hemma till kl 23! ( inte konstigt att hon var pigg för hon sov en nap på 3 1/2 timma idag + 45 min hos Carina )
Junia är väldigt envis, högljudd och pigg när hon är vaken, men guuuu vad den ungen kan sova! Fortfarande hela nätter utan stök och bök.

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0